Monday, January 25, 2010

Çatlak Kurabiye





Bu kurabiyeye,kurabiye hamuru ararken rastladım.İsmi ve görüntüsü çok hoşuma
gittiği için hemen denemeye karar verdim.

İşte tarifi,


MALZEMELER,

1 paket mısır nişastası
1/5 çay bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı un
4 yemek kaşığı yumuşak tereyağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao
2 yumurta(ben 1 yumurta kullandım)

HAZIRLANIŞI

Yoğurma kabına mısır nişastası,pudra şekeri,un,vanilya ve kabartma tozunu alıp
karıştırın.tereyağını ekleyip yoğurun.yumurta ve kakaoyu da ekleyip yoğurun.
Fırın tepsisine yağlı kağıt serin yada yağlayın.Hamurdan ceviz büyüklüğünde
parçalar koparıp yuvarlayın ve tepsiye dizin.Önceden ısıtılmış fırında 180 derecede
üstü çatlak çatlak olana kadar pişirin.

NOT:Hamurunuz cıvık olursa nişastayı yada unu çoğaltailirsiniz

1 comment:

  1. Tarifler çok güzelmiş.4 tanesini daha bir beğendim.,ayağa bir kalkıyim oğlumla deniycez inşallah

    ReplyDelete